Bc. Lucie Kroulíková
Master's thesis
Zákaznický servis ve vybraném podniku
Customer service in selected company
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.Abstract:
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kroulíková, Lucie. Zákaznický servis ve vybraném podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
Robert Štábl -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Vít Berger -
Logistika a zákaznický servis společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o.
Eva Fučíková