Bc. Lucie Kroulíková

Master's thesis

Zákaznický servis ve vybraném podniku

Customer service in selected company
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.
Abstract:
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kroulíková, Lucie. Zákaznický servis ve vybraném podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics