Zákaznický servis ve vybraném podniku – Bc. Lucie Kroulíková
Bc. Lucie Kroulíková
Diplomová práce
Zákaznický servis ve vybraném podniku
Customer service in selected company
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.Abstract:
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kroulíková, Lucie. Zákaznický servis ve vybraném podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
Robert Štábl -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Vít Berger -
Logistika a zákaznický servis společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o.
Eva Fučíková