Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Stanislava Linhartová
Bc. Stanislava Linhartová
Diplomová práce
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms of purchasing decision
Anotace:
Cílem závěrečné práce je pomocí provedené analýzy podložené daty z dotazníkového šetření rozebrat vliv psychiky spotřebitele na jeho výsledné rozhodování v oblasti automobilového trhu. Na základě identifikace hlavních faktorů, které hrají roli při rozhodování o nákupu konkrétního produktu, provést jejich prioritizaci. Následně navrhnout optimální formu marketingové komunikace, se zaměřením na konkrétní …víceAbstract:
The aim of the final thesis is to analyze the effect of a consumer's psyche on their decision making in the automotive market, based on the analysis of the questionnaire survey data. In the following phase to identify the key factors that play a role in deciding to purchase a particular product and prioritize them. Then to design the optimal form of marketing communication and focusing on specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dsha4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Veronika Pilátová -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Pavlína Šulcová -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Kateřina Churá -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Helena Bachorecová -
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu
Petr Renner -
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.
Martin Šůstek -
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu
Olga JIROUŠKOVÁ -
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele
Ondřej Kalvach