Bc. Stanislava Linhartová

Diplomová práce

Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu

Psychological mechanisms of purchasing decision
Anotace:
Cílem závěrečné práce je pomocí provedené analýzy podložené daty z dotazníkového šetření rozebrat vliv psychiky spotřebitele na jeho výsledné rozhodování v oblasti automobilového trhu. Na základě identifikace hlavních faktorů, které hrají roli při rozhodování o nákupu konkrétního produktu, provést jejich prioritizaci. Následně navrhnout optimální formu marketingové komunikace, se zaměřením na konkrétní …více
Abstract:
The aim of the final thesis is to analyze the effect of a consumer's psyche on their decision making in the automotive market, based on the analysis of the questionnaire survey data. In the following phase to identify the key factors that play a role in deciding to purchase a particular product and prioritize them. Then to design the optimal form of marketing communication and focusing on specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní