Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje žáků k televizní reklamě
Pupil's attitude to the television commercial
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je komparace postojů žáků k televizní reklamě. Bylo provedeno místní šetření v 5. a 9. ročnících základních škol v Mimoni a ve 4. ročníku Gymnázia v Mimoni, které zjišťovalo postoje žáků k televizní reklamě. Výsledky získané ze sebraných dat byly zpracovány a rozděleny do čtyř kapitol. V prvních třech jsou uvedeny výsledky každé věkové kategorie a v poslední kapitole …moreAbstract:
The main aim of the Bachelor's paper is a comparison of the pupils' attitude to the television commercial. An inquiry which examined the pupils' attitude to the television commercial was made in fifth and eighth classes of the primary school in Mimoň and in the fourth class of the Grammar school in Mimoň. The results acquired from the received data were processed and divided into four chapters. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEDVINOVÁ, Lenka. \textit{Postoje žáků k televizní reklamě}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1xl6ld/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LEDVINOVÁ, Lenka. Postoje žáků k televizní reklamě. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
Eliška Prokšíková -
Vliv mediální výchovy na postoj žáků druhého stupně základní školy k reklamě
Lucie Buňková -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová