Veronika Víghová
Bakalářská práce
Príprava start-upu
Příprava start-upu
Anotace:
Práce upřesňuje, vhodně definuje a vymezuje pojem "start-up" z pohledu různých úspěšných podnikatelů a zkoumá problematiku start-up společností. Cílem bylo popsat rozdíly mezi start-upem a již zavedenou firmou, časté příčiny selhání start-up společností, ale zároveň i důvody úspěchu. V mé práci se zabývám byznys modelem a také představuji více druhů financování, které při start-upech mohou být využity …víceAbstract:
The thesis specifies, appropriately defines, and clarifies the term “start-up” from the perspective of various successful entrepreneurs and examines issues of start-up companies. The aim was to describe the differences between the start-up and an already established company, the frequent causes of start-up company failure, but also the reasons for success. In my thesis, I deal with the business model …víceAbstract:
Práca upresňuje, vhodne definuje a vymedzuje pojem „start-up“ z podhľadu rôznych úspešných podnikateľov a skúma problematiku start-up spoločností. Cieľom bolo popísať rozdiely medzi start-upom a už zavedenou firmou, časté príčiny zlyhania start-up spoločností, ale zároveň aj dôvody úspechu. V mojej práci sa zaoberám biznis modelom a taktiež predstavujem viaceré druhy financovania, ktoré pri start-upoch …víceKlíčová slova
Start-up Lean start-up Byznys model Byznys model canvas Podnikatelský plán Zakladatel Investor Investice Inovace Financování Nápad Rast Škálovatelnost Nejistota Pitching
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Vít Šubert, MBA
- Oponent: Jiří Kuchyňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model v reálné podnikové praxi
Vojtěch Bartošek -
Business Model Canvas kulturního gastronomického zařízení
Romana Čertíková -
Business model v reálné podnikové praxi
Kristián Celý -
Business model canvas a jeho aplikace v dřevozpracujícím průmyslu
Nina Borovičková -
Business model
Hynek Bačík
Název
Vložil
Vloženo
Práva