Strategie firmy při vstupu na zahraniční trhy – Lucie Jílková
Lucie Jílková
Diplomová práce
Strategie firmy při vstupu na zahraniční trhy
International Markets Entry Strategy
Anotace:
Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti expanze firem na zahraniční trhy. Popisuje proces strategického řízení i jednotlivé formy vstupu na zahraniční trhy. Druhá část nabízí seznámení se strategií firmy ČEZ. Jednotlivé kapitoly postupně analyzují dosavadní činnost této společnosti na domácím i zahraničním trhu. Třetí cást je věnována analýze jednoho …víceAbstract:
The thesis comprises of three principal parts. The first part summarizes theoretical backround in the field of international markets expansion. It describes strategic management process as well as individual forms of international martets entry. The second part analyzes ČEZ Group strategy. The individual chapters assess recent activities of the company in domestic and international markets. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2010
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
Viola Antonetti -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová -
Expanze malého podniku se zaměřením na logistiku
Barbora Valentová -
Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh
Tereza Kazimourová -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský