Interaktivní výukový materiál pro základy programování – Bc. Jan Brzobohatý
Bc. Jan Brzobohatý
Bachelor's thesis
Interaktivní výukový materiál pro základy programování
Interactive Teaching Materials for Basic Programming
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na výuku základů programování. V práci jsou nejprve ro-zebrány a zhodnoceny jednotlivé přístupy k výuce základů programování. Jsou zde porovnána paradigmata programování, která jsou používána v současné době při výuce základů programo-vání. Dále jsou rozebrány programovací jazyky, které jsou v dnešní době nejpoužívanější při výuce základů programování. Je zde také poukázáno …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on teaching the basics of programming. It first discusses and evaluates different educational approaches of programming. There are compared paradigms of programming used for teaching the basics of programming. Then it covers those programming languages that are most often used for this purpose these days. At this point, the paper introduces the specificities of teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Jindra Drábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brzobohatý, Jan. Interaktivní výukový materiál pro základy programování. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Mathematics / matematika - informatika
Práce na příbuzné téma
-
Objektová paradigmata promovaího jazyka Java
Jakub NEJDL -
Programování dříve a dnes, změny přístupu ve výuce programování v ČR
Ladislav OREL -
Programování a programovací jazyky ve vzdělávání na ZŠ
Pavel Dohnal -
Programovací jazyky pro výuku programování na SŠ
Lukáš Rýdlo -
Řešení úloh umělé inteligence pomocí deklarativního paradigmatu
Zuzana ROMBOVÁ -
Hry a aktivizace informatického myšlení, jazyk Python
Josef FOJTÍK -
Programovací jazyk Lua a možnosti jeho využití v předmětu Programovací techniky
Petr Vévoda -
Výuka programování v jazyce Python na víceletém gymnáziu
Radka STUDNICKÁ