Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI – David Černý
David Černý
Bakalářská práce
Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI
Exploring the effect of extraversion on success in network marketing using the MBTI typology
Anotace:
Práce se zabývá vlivem lidské osobnosti na úspěch distributorů v síťovém marketingu. Konkrétně prokazuje pozitivní vliv extraverze na aktivitu a potažmo úspěch v Amway byznyse. Teoretická část zahrnuje popis přímého prodeje a jeho využití systému síťového marketingu. Dále zmiňuje základy lidské osobnosti a jejího členění dle MBTI. Nakonec představuje několik výzkumů zabývajících se vlivem extraverze …víceAbstract:
The thesis focus on the influence of human personality on the success of distributors in network marketing. Specifically, it demonstrates the positive effect of extravert on activity and consequently on the success in Amway business. The theoretical part introduces the direct selling industry and the system of network marketing, the fundamentals of human personality and its classification according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73789
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Ondřej Herlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73789
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Martin LAVIČKA -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Síťový Marketing
Tomáš MAKOVSKÝ -
Síťový Marketing
Tomáš MAKOVSKÝ