Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR – Bc. Pavla Janošková, DiS.
Bc. Pavla Janošková, DiS.
Master's thesis
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Consumer behavior of selected nationality in tourism during a visit of the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním polské klientely v souvislosti s cestovním ruchem. Teoretická část popisuje modely spotřebitelského chování, charakterizuje faktory, které mají vliv na spotřebitelské chování, blíže se zaměřuje na segmentaci trhu, vliv kultury na nákupní chování a proces tvorby produktu cestovního ruchu. Za pomocí kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod mapuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer behavior of Polish clients in connection with tourism. The theoretical part describes the models of consumer behavior, characterizes the factors that affect consumer behavior, focuses on market segmentation, the influence of culture on shopping behavior and the process of creating a tourism product. Using quantitative and qualitative research methods, it maps …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bw4lv/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Tiefenböck
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOŠKOVÁ, Pavla. \textit{Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1yasxa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Ropa a konkurenceschopnost produktů v kosmetickém průmyslu
Věra Kobaková -
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Kvalita jako nástroj konkurenceschopnosti firmy
Aneta Hynková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Kateřina Staňková -
Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu
Jan Dufek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová