Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia – Adam Kacvinský
Adam Kacvinský
Bakalářská práce
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Návrh strategie e-marketingu ubytovacího zařízení.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu při propagaci ubytovacího zařízení se zaměřením na inovaci webové prezentace. V práci byla na základě analýzy současného internetového marketingu, klíčových slov a konkurence navrhnutá strategie použití nástrojů internetového marketingu, včetně návrhu struktury, funkčnosti a SEO prvků oficiálního webu ubytovacího zařízení Holiday …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of internet marketing tools in the promo-tion of accommodation facility focusing on the innovation of the web presentation. Based on the analysis of the current internet marketing, keywords and competitors, the strategy of internet marketing tolls usage, including the structure, functionality and SEO elements of the website was proposed. The official website of …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá využitím nástrojov internetového marketingu pri propagácii ubytovacieho zariadenia so zameraním na inováciu webovej prezentácie. V práci bola na základe analýzy súčasného internetového marketingu, kľúčových slov a konkurencie navrhnutá stratégia použitia nástrojov internetového marketingu vrátane návrhu štruktúry, funkčnosti a SEO prvkov oficiálneho webu ubytovacieho zariadenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet