Teorie obnovy provozní techniky v praxi malé firmy – Ondřej Hotový
Ondřej Hotový
Bakalářská práce
Teorie obnovy provozní techniky v praxi malé firmy
Machine renewal theory in conditions of small enterprise
Anotace:
Primárním cílem této práce je aplikovat teorii obnovy provozní techniky v podmínkách malého podniku a z výsledků této aplikace odvodit doporučení pro spolupracující organizaci. Sekundárním cílem práce je pozorovat a okomentovat specifika zmíněných podmínek. Metodami použitými k dosažení primárního cíle jsou hodnotová a nákladová analýza. Obě metody jsou použity k popisu současného stavu s důrazem na …víceAbstract:
The primary goal of this bachelor thesis is to apply machine renewal theory in conditions of small enterprise and from results of this application derive recommendations for co-operating organisation. Secondary goal of the thesis is to observe and comment specifics of such application in mentioned conditions. Methods used to achieve primary goal are value analysis and cost analysis. Both methods are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
- Oponent: Hana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vybavení zvoleného zemědělského podniku strojovou technikou
Jan Balát -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku
Zuzana Milková -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Fiktivní firma v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová