Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku – Tomáš Kropáček
Tomáš Kropáček
Bakalářská práce
Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku
Appraisal of outsourcing's advantageousness in chosen enterprises's process
Anotace:
Práce je věnována posouzení výhodnosti outsourcingu propagace s využitím online nástrojů v případě internetového obchodu. Obsahuje několik analýz, které napomáhají k posouzení samotné výhodnosti. Dále je outsourcing a online propagace zkoumána i v teoretické rovině, kdy jsou analyzovány výhody, nevýhody, rizika a důvody k outsourcingu.Abstract:
The work is primarily focused on appraisal of outsourcing's advantageousness in promotion by using online tools in e-shop. It contains several analysis, that lead to appraisal of outsourcing. Outsourcing and online promotion are also researched in the theory, when advantages, disadvantages, risks and reasons for outsourcing are analysed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Alexandr Šenec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kropáček, Tomáš. Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení procesu outsourcing ve vybraném podniku.
Daniel Michal -
Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Milan Kinský -
Posouzení výhodnosti interní a externí varianty organizace údržby ve vybraném útvaru podniku.
Tomáš Boleček -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková