Analýza budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice – Nikola Tajzlerová
Nikola Tajzlerová
Diplomová práce
Analýza budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice
Analysis of Amazon Employer Branding in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce a zároveň předmětem praktické části je na základě analýzy realizovaného externího a interního dotazníkového šetření identifikovat a zhodnotit nástroje budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice. Dotazníkové šetření je doplněno analýzou komunikačních kanálů, které společnost pro budování značky zaměstnavatele …víceAbstract:
This Master's thesis deals with employer branding. The main objective of this thesis, as well as the subject matter of its practical part, is to identify and evaluate Amazon’s employer branding tools in the Czech Republic. In pursuit of this objective, external and internal questionnaires are conducted and analyzed. The survey is complemented by an analysis of communication channels used by the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer Branding
Lenka Brandtová -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer Branding ve vybraném podniku
Nikola ŠUBOVÁ -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová