Nikola Tajzlerová

Diplomová práce

Analýza budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice

Analysis of Amazon Employer Branding in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce a zároveň předmětem praktické části je na základě analýzy realizovaného externího a interního dotazníkového šetření identifikovat a zhodnotit nástroje budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice. Dotazníkové šetření je doplněno analýzou komunikačních kanálů, které společnost pro budování značky zaměstnavatele …více
Abstract:
This Master's thesis deals with employer branding. The main objective of this thesis, as well as the subject matter of its practical part, is to identify and evaluate Amazon’s employer branding tools in the Czech Republic. In pursuit of this objective, external and internal questionnaires are conducted and analyzed. The survey is complemented by an analysis of communication channels used by the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73012

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod