Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Petra Stodolovská
Bc. Petra Stodolovská
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Předmětem a zároveň hlavní cíl Bakalářské práce jsou regionální produkty, které mohou svým využitím přispět ke zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se zaměřuji na literární rešerši, která nás seznamuje se základními pojmy týkající se značek a regionálních potravin. V aplikační části se věnuji vyhodnocením strukturovaného dotazníkového šetření pomocí grafického znázornění. Zde zkoumám …víceAbstract:
The subject and also the main aim of this Bachelor thesis is regional and local products which can by its utilizing contribute to increase the turnover of a retail unit. The theoretical part focuses on the literary review which explains the basic concepts related to brands and regional food. The practical part is devoted to the evaluation of a structured questionnaire by using the graphical representation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sp12e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STODOLOVSKÁ, Petra. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ytugw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Natálie Jankůjová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Michaela Vitnerová -
Zahájení podnikání. Realizace nové maloobchodní prodejní jednotky
Jiří Papst