POPULAR MUSIC AS A SPRINGBOARD TO GRAMMAR TEACHING – Ing. Daniela Galandrová
Ing. Daniela Galandrová
Bakalářská práce
POPULAR MUSIC AS A SPRINGBOARD TO GRAMMAR TEACHING
POPULAR MUSIC AS A SPRINGBOARD TO GRAMMAR TEACHING
Abstract:
The thesis ‘POPULAR MUSIC AS A SPRINGBOARD TO GRAMMAR TEACHING’ is concerned with various utilization of listening to songs during teaching and practicing grammatical issues in English language lessons.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u5kqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Grammar to Achieve Communicative Competence
Daniela Rawsthorne -
Do That Machine Got a Song to Sing? The Meaning of Technology Resistance in U.S. American Culture
Jeffrey Alan Norquist -
“We need a new song”: Voices of (Violent) Victims in Contemporary Rewritings of Homeric Myths
Nora Júlia Levická -
Song-translation Tendencies: Lyrics Written for Pavel Bobek During the Normalization Period
Alena Kadlčíková -
Song Translation Strategies: An Analysis of Selected Songs from the Musical Mamma Mia!
Tereza Metyšová -
SME Innovation potential development
Haolun Song -
Reality in George R. R. Martin’s A Song of Ice and Fire
Lucia Sladiková -
Is it fantasy? Analysis of Fantasy Aspects in A Song of Ice and Fire and Their Comparison to Other Fantasy Series
David Hálek