Iva HRUDÍKOVÁ
Bakalářská práce
Mediální obraz výrobce piva
Media View of Beer Producer
Anotace:
Práce je zaměřena na získání podkladů pro sestavení mediálního obrazu Rodinného pivovaru Bernard a.s. Teoretická část práce obsahuje základní informace z oboru Public Relations, především z oblasti media relations. Přibližuje komunikační aktivity v internetovém prostředí a popisuje jednotlivé výzkumné metody médií, ze kterých vychází praktická část. Praktická část je rozdělena do dvou hlavních částí …víceAbstract:
This thesis is focused on gathering material in order to assemble a media view of the Family brewery Bernard a.s. The theoretical part of this thesis contains the basic theory about public relations, particularly about media relations. I also describes communication activi-ties on the internet and individual media research methods as a foundation for the practical part. The practical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUDÍKOVÁ, Iva. Mediální obraz výrobce piva. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tisková konference - prostředek Media Relations
Klára Šircová -
Analýza tiskových konferencí vlády s novináři ohledně koronaviru se zaměřením na reakce Andreje Babiše
Monika ČÍŽKOVÁ -
Společenská etiketa v PR a organizace tiskové konference
Petra Mládková -
Společenská etiketa v PR a organizace tiskové konference.
Petra Mládková