Iva HRUDÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Mediální obraz výrobce piva

Media View of Beer Producer
Anotácia:
Práce je zaměřena na získání podkladů pro sestavení mediálního obrazu Rodinného pivovaru Bernard a.s. Teoretická část práce obsahuje základní informace z oboru Public Relations, především z oblasti media relations. Přibližuje komunikační aktivity v internetovém prostředí a popisuje jednotlivé výzkumné metody médií, ze kterých vychází praktická část. Praktická část je rozdělena do dvou hlavních částí …viac
Abstract:
This thesis is focused on gathering material in order to assemble a media view of the Family brewery Bernard a.s. The theoretical part of this thesis contains the basic theory about public relations, particularly about media relations. I also describes communication activi-ties on the internet and individual media research methods as a foundation for the practical part. The practical part of this thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUDÍKOVÁ, Iva. Mediální obraz výrobce piva. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications