Tereza Mohauptová

Diplomová práce

Marketingová strategie a komunikace skandinávských filmů v ČR

Marketing Strategy and Communication of Scandinavian films in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie a komunikace skandinávských filmů v České republice. Podává ucelený pohled na filmografii severských států, možnosti propagace a její následnou distribuci na českému trhu. V úvodní kapitole je osvětleno téma vývoje a formování historie filmové tvorby severských zemí, jako je Norsko, Švédsko, Finsko, Island a Dánsko, v návaznosti na významné …více
Abstract:
This Master thesis deals with the analysis of marketing strategy and communication of Scandinavian films in the Czech Republic. It provides a comprehensive view of the Nordic countries' filmography, the possibilities of its promotion and its subsequent distribution on the Czech market. The introductory page clarifies the theme of development and shaping of the filmmaking history of the Nordic countries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77594