Žáci s vývojovou dysfázií na běžné základní škole – Bc. Tereza Pánková
Bc. Tereza Pánková
Master's thesis
Žáci s vývojovou dysfázií na běžné základní škole
Pupils with developemental dysphasia at basic school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá integrací/inkluzí dětí s vývojovou dysfázií na běžnou základní školu z pohledu vyučujících. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje poznatky o vývoji dítěte školního věku, problematice specificky narušeného vývoje řeči a integraci žáků s narušenou komunikační schopností. Empirická část se zabývá samotným procesem integrace dětí s vývojovou dysfázií …viacAbstract:
The thesis deals with integration/inclusion of pupils with developmental dysphasia at basic school from the perspective of teachers. The work is devided into two parts. The first theoretical part summarizes information about development of pupils in school age, the issue of the specific language impairment and integration/inclusion of pupils with impaired communication ability. The empiric part deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kvdzh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Sexual Education of Children from Ages 12 to 15 and Its Importance in Today´s World from the Perspective of the Teachers and the Professionals in this field: Comparative Case Study at Czech, Polish and Spanish Schools
Martina Mazurová -
Perception of the Swedish education system by African immigrant children and youth
Anthonia Imuetinyanosa Kachie-ogoke -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Ivana Prudká -
Narušený vývoj řeči u dětí předškolního věku
Jana Slezáková