Analýzy míry využití sítí sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA – Kristýna Kratochvílová
Kristýna Kratochvílová
Bachelor's thesis
Analýzy míry využití sítí sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza míry využití sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA. A návrh dalšího směru propagace v online prostředí. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti online marketingu a sociologii jídla. Při vymezení nejdůležitějších online marketingových nástrojů, byly zdůrazněny klady a zápory při jejich používání. Druhá analytická část …moreAbstract:
The aim of the thesis is proposal and analysis of use social network and online gastronomy in cake shop called CUPCAKEKÁRNA. In Theoretical part is focused of definitions from the online marketing and sociology of the food. In the definition of the most important online marketing things, was emphasises the strenghts and the weaknesses and using these things. The second part of the analytical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/1z0yj7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Kristýna. \textit{Analýzy míry využití sítí sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1z0yj7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Barbora Olenočinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Lukášková, E.
29/4/2019