Hry a herní systémy v marketingové komunikaci – Filip KERESTEŠ
Filip KERESTEŠ
Bakalářská práce
Hry a herní systémy v marketingové komunikaci
Usage of games in marketing communications
Anotace:
Práce je analýzou uţití hry a herních systému v marketingové komunikaci značek působí-cích na trhu energetických nápojů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, jako je hra, značka a podpora prodeje, a jejich vztah k uţití her ke komunikaci značky. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a zhodnotit uţité nástroje mezi sebou.Abstract:
This thesis is an analysis of the use of games and game systems of brands operating in the energy drinks market. The theoretical part defines basic concepts such as game, brand and sales support, and their relationship to the use of games to brand communication. The practical part is to answer the research questions and evaluate the use of the games among themselves.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KERESTEŠ, Filip. Hry a herní systémy v marketingové komunikaci. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda