Filip KERESTEŠ

Bachelor's thesis

Hry a herní systémy v marketingové komunikaci

Usage of games in marketing communications
Abstract:
Práce je analýzou uţití hry a herních systému v marketingové komunikaci značek působí-cích na trhu energetických nápojů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, jako je hra, značka a podpora prodeje, a jejich vztah k uţití her ke komunikaci značky. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a zhodnotit uţité nástroje mezi sebou.
Abstract:
This thesis is an analysis of the use of games and game systems of brands operating in the energy drinks market. The theoretical part defines basic concepts such as game, brand and sales support, and their relationship to the use of games to brand communication. The practical part is to answer the research questions and evaluate the use of the games among themselves.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KERESTEŠ, Filip. Hry a herní systémy v marketingové komunikaci. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications