Filip KERESTEŠ

Bakalářská práce

Hry a herní systémy v marketingové komunikaci

Usage of games in marketing communications
Anotace:
Práce je analýzou uţití hry a herních systému v marketingové komunikaci značek působí-cích na trhu energetických nápojů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, jako je hra, značka a podpora prodeje, a jejich vztah k uţití her ke komunikaci značky. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a zhodnotit uţité nástroje mezi sebou.
Abstract:
This thesis is an analysis of the use of games and game systems of brands operating in the energy drinks market. The theoretical part defines basic concepts such as game, brand and sales support, and their relationship to the use of games to brand communication. The practical part is to answer the research questions and evaluate the use of the games among themselves.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KERESTEŠ, Filip. Hry a herní systémy v marketingové komunikaci. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace