Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch – Bc. Kamila SIKOROVÁ
Bc. Kamila SIKOROVÁ
Master's thesis
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Teaching robotics using Lego Mindstorms and Scratch
Abstract:
Cílem práce je vytvořit a ověřit učební materiály pro podporu výuky algoritmizace a programování na 2. stupni základních škol pomocí robotické stavebnice LEGO Mindstorms propojené s nástrojem Scratch. Úlohy budou postaveny výhradně na programování pomocí Scratch a budou sestaveny jako metodické materiály pro použití v běžné výuce.Abstract:
The aim of the thesis is to create and verify teaching materials for the support of teaching algorithmization and programming at the 2nd level of elementary schools using the LEGO Mindstorms robotic kit connected with the Scratch tool. The tasks will be based exclusively on Scratch programming and will be compiled as methodological materials for use in everyday teaching.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIKOROVÁ, Kamila. Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-tv-ict
Theses on a related topic
-
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL
Martin Šrámek -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms
Matěj PELIKÁN