Ivan ŠEVČÍK
Bachelor's thesis
Evidence reklamačního řízení
A Reclamation Management System
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat stávající způsob řešení reklamačních požadavků a poté navrhnout a realizovat novou efektivní koncepci evidence. Protože máme již k dispozici zaběhlý informační systém, logickým vyústěním bylo rozhodnuto rozšířit tento systém o modul pro správu reklamačních požadavků. V teoretické části je představen aktuální informační systém a dále použité technologie pro realizaci nového …viacAbstract:
The main goal of this thesis is analyzing current process of reclamation management and then design and finally realize new effective reclamation management system concept. Because we heave already used information system it was decided to expand the system with new module for reclamation management. Theoretical part of the thesis introduces existing information system and technologies used for new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2013
Zverejniť od: 4. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍK, Ivan. Evidence reklamačního řízení. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace systému evidence reklamací ve vybraném podniku
Markéta Kmoníčková -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Systém CRM v malém podniku
Kristýna Černocká -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Vojtěch Bauš -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Božena Tichá