Social Media Application among Museums: Case Study on Berlin And Prague Museums – Bojana Suzić
Bojana Suzić
Master's thesis
Social Media Application among Museums: Case Study on Berlin And Prague Museums
Social Media Application among Museums: Case Study on Berlin and Prague Museums
Anotácia:
Dynamický vývoj v oboru informačních technologií se již výrazně projevil v mnoha aspektech běžného a pracovního života. Nové přístupy založené na internetu a počítačových sítích podstatným způsobem ovlivnily obchodní prostředí, vytvořily nové trhy a změnily způsob organizace obchodních procesů a činností. Koncepční vývoj internetu a webu reprezentovaný Webem 2.0 a sociálními sítěmi umožnil obnovit …viacAbstract:
Dynamic developments in the field of information technology already demonstrated a substantial impact in many aspects of life and work. New approaches based on Internet and networking significantly influenced corporate environments, created new markets and changed the way the businesses organize their processes and perform their activities. Conceptual evolution of Internet and Web, substantiated through …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedúci: Miroslav Karlíček
- Oponent: Kristina Farris
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova