Lucie Králová

Bakalářská práce

Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce

Some possibilities of use of social networks in the field of e-commerce?
Anotace:
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.
Abstract:
The aim of this thesis is to describe favourite social networks and the types of advertisement that are provided on those networks. In the second part is explained the term e-commerce and describe its various kinds. The practical part is dedicated to behaviour of chosen e-shops on the social network Facebook and as a result of analysis is proposed marketing communication and advertisement for a model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Martin Sova
  • Oponent: Lucie Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45527