Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce – Lucie Králová
Lucie Králová
Bachelor's thesis
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Some possibilities of use of social networks in the field of e-commerce?
Abstract:
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.Abstract:
The aim of this thesis is to describe favourite social networks and the types of advertisement that are provided on those networks. In the second part is explained the term e-commerce and describe its various kinds. The practical part is dedicated to behaviour of chosen e-shops on the social network Facebook and as a result of analysis is proposed marketing communication and advertisement for a model …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45527
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Martin Sova
- Reader: Lucie Böhmová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Návrhy zlepšení e-commerce ve zvoleném podniku
Kateřina Černá -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Využití sociálních sítí v e-commerce
Andrea Ježková -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka