Lucie Králová

Bachelor's thesis

Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce

Some possibilities of use of social networks in the field of e-commerce?
Abstract:
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.
Abstract:
The aim of this thesis is to describe favourite social networks and the types of advertisement that are provided on those networks. In the second part is explained the term e-commerce and describe its various kinds. The practical part is dedicated to behaviour of chosen e-shops on the social network Facebook and as a result of analysis is proposed marketing communication and advertisement for a model …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Martin Sova
  • Reader: Lucie Böhmová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45527