Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce – Lucie Králová
Lucie Králová
Bakalářská práce
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Some possibilities of use of social networks in the field of e-commerce?
Anotace:
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.Abstract:
The aim of this thesis is to describe favourite social networks and the types of advertisement that are provided on those networks. In the second part is explained the term e-commerce and describe its various kinds. The practical part is dedicated to behaviour of chosen e-shops on the social network Facebook and as a result of analysis is proposed marketing communication and advertisement for a model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Sova
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Využití sociálních sítí v e-commerce
Andrea Ježková -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská