Zprostředkované učení, jeho sociální aspekty – Martina MIHELYOVÁ
Martina MIHELYOVÁ
Bakalářská práce
Zprostředkované učení, jeho sociální aspekty
Mediated learning, the social aspects
Anotace:
Zprostředkované učení, jeho sociální aspekty. Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na historii učení a na rozdělení učení. Dále na zprostředkované učení, jeho zakladatele a instrumentální obohacení. V praktické části na dotazníkové šetření, kde výsledky byly převedeny do přehledných tabulek a grafů.Abstract:
Mediated learning, its social aspects. In theoretical part bachelor thesis focuses on the history of teaching and its divisions, next on mediated learning, its founders and instrumental enrichment. In practical part it focuses on survey, where results were converted into tables and graphs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIHELYOVÁ, Martina. Zprostředkované učení, jeho sociální aspekty. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ -
Vliv metody "Feuersteinovo instrumentální obohacování" na rozvoj kognitivních funkcí u dětí
Daniela MAJTYKOVÁ -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková -
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy
Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ