Positioning České republiky na australském trhu – Daniela-Nadia CLARK
Daniela-Nadia CLARK
Bachelor's thesis
Positioning České republiky na australském trhu
Positioning of the Czech republic within the Australian market
Abstract:
Australané jsou specifickým národem. Kromě domácího cestovního ruchu Australané často uskutečňují cesty do Indonésie, v Evropě do Velké Británie. Při návštěvě Velké Británie rádi objevují a poznávají i ostatní země Evropy. Proč tedy nezavítat do České republiky? Cílem této bakalářské práce bylo vytyčit návrhy, které povedou k vylepšení pozice na trhu a efektivnějšímu oslovení této cílové skupiny. K …moreAbstract:
Australians are a specific nation. In addition to domestic tourism, australians often enjoy trips to Indonesia or Great Britain when visiting Europe. Then why not visitng the Czech Republic? The main aim of this thesis is to propose measures, which could conduct in a better position on the market and more effective addressing of this target segment. Several partial objectives contributed in successfull …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CLARK, Daniela-Nadia. Positioning České republiky na australském trhu. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Analýza zahraničních zastoupení CzechTourism a jejich přínos pro cestovní ruch České republiky
Petra Gaierová -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
Iveta ŠKRLETOVÁ -
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková -
Dopady pandemie COVID 19 na cestovní ruch (ve vybraném území)
Markéta Rydvalová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková