Žák s poruchou autistického spektra na střední škole – Bc. Alžběta POKORNÁ
Bc. Alžběta POKORNÁ
Master's thesis
Žák s poruchou autistického spektra na střední škole
Pupil with autism spectrum disorder at high school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá žáky s PAS na střední škole. Teoretická číst se věnuje problematice poruch autistického spektra, možnostem vzdělávání žáků s PAS a poradenskému systému českého školství. Praktická část využívá metody kvalitativního výzkumu a interpretuje výsledky z průzkumného šetření. Cílem praktické části je zaznamenat zkušenosti pedagogů se vzděláváním žáků s PAS na vybrané střední škole …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on PAS high school students. The theoretical section discusses the autism spectrum disorder, educational alternatives for PAS students, and school counseling in Czech Republic. The practical section employs high-quality research methods and analyzes the findings of exploratory investigations. The goal of this thesis is to document cantors' interactions with PAS students educatin …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Alžběta. Žák s poruchou autistického spektra na střední škole. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Zkušenosti žáků středních škol vybraného regionu s možností opatřit si a užít psychoaktivní látky typu kratom a zkušenosti
Zuzana Konečná -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Záškoláctví na střední odborné škole – zkušenosti učitelů s řešením problému
Veronika Truhlářová -
Informovanost a zkušenosti žáků střední školy se syndromem CAN
Adriana Musilová -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Lucie Stehlíková -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Sylva Šloufová -
Analýza práce asistentů pedagoga v rámci integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol v Jihomoravském kraji
Martina Kadrnková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights