Aneta Bartušková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.

Marketing Communication of IQOS Brand of Philip Morris in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace značky IQOS firmy Philip Morris, a především vnímání této značky vybranou cílovou skupinou. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména pak na on-line možnosti prezentace. Praktická část nejprve představí vybranou firmu, zhodnotí její stávající marketingovou komunikaci pro značku IQOS, a také formuluje doporučení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.