Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s. – Aneta Bartušková
Aneta Bartušková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.
Marketing Communication of IQOS Brand of Philip Morris in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace značky IQOS firmy Philip Morris, a především vnímání této značky vybranou cílovou skupinou. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména pak na on-line možnosti prezentace. Praktická část nejprve představí vybranou firmu, zhodnotí její stávající marketingovou komunikaci pro značku IQOS, a také formuluje doporučení …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.