Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s. – Aneta Bartušková
Aneta Bartušková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.
Marketing Communication of IQOS Brand of Philip Morris in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace značky IQOS firmy Philip Morris, a především vnímání této značky vybranou cílovou skupinou. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména pak na on-line možnosti prezentace. Praktická část nejprve představí vybranou firmu, zhodnotí její stávající marketingovou komunikaci pro značku IQOS, a také formuluje doporučení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.