Grafický design ve výstavnictví – BcA. Petra Koutná
BcA. Petra Koutná
Diplomová práce
Grafický design ve výstavnictví
Exhibition Graphic Design
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá fenoménem světových výstav EXPO, jejich propagací a vizuálním řešením. Seznamuje čtenáře se základními fakty a stručnou historií. Analyzuje vývoj jednotlivých ročníků v 21. století, zkoumá podobu a nástroje vizuální propagace popisovaných výstav, ale také České republiky jakožto vystavovatele. Další část se zaobírá problematikou v souvislosti s probíhajícími …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with promotion, visual solution and phenomenon of the World's fairs. It acquaints the reader with the basic facts and brief history. It analyzes the development of each World's fairs of the 21st century, explores the form and the visual propagation tools of described world exhibitions, but also the Czech Republic as the exhibitors. The next part deals with issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koutná, Petra. Grafický design ve výstavnictví. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Všeobecná světová výstava Expo jako nástroj kulturní diplomacie
Valerie Doulová -
Alternativní návrh českého pavilónu na výstavě EXPO 2010
Martin Florián -
Zvláštnosti podnikatelského prostředí města Šanghaj s přihlédnutím ke Světové výstavě EXPO 2010
Martin Šimůnek -
EXPO 2010 Shanghai se zaměřením na účast České a Slovenské republiky
Kamila MENŠÍKOVÁ -
EXPO a komunikační strategie ČR
Ivana MACHOŇOVÁ -
Význam světových výstav Expo pro prezentaci České republiky.
Barbora Nechanická -
English loan words in Czech e-sports commentary: focus on pronunciation
Lukáš SLADKÝ -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová