Bc. Klára Sovová

Master's thesis

Firemní identita, image, kultura

Corporate Identity, Image, Culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení firemní image na základě provedené analýzy firemní identity, image a kultury společnosti ContiTrade Services s.r.o., která je provozovatelem servisní sítě BestDrive. V rámci práce bude také navržena vhodná komunikace s ohledem na image firmy. V první části jsou nejprve vysvětlena teoretická východiska firemní identity, image a kultury a vymezení jejich …more
Abstract:
The aim of thesis is to suggest an improved corporate image based on analysis of corporate identity, image and corporate culture of ContiTrade Services Ltd., which operates a service network of BestDrive. In this paper it will be proposed appropriate communication considering the company's image. Initially, it will be explained the theoretical basis of corporate identity, image and culture and defined …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sovová, Klára. Firemní identita, image, kultura. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration