Lucie MARKOVÁ

Master's thesis

Stírání hranic (mezi zeměmi, lidmi a uměním) Soubor experimentální grafiky

Clearing of borders (between worlds, people and art) Collection of experimental graphic
Anotácia:
Diplomová práce si všímá našeho okolního světa jako jednoho velkého celku, ve kterém se vždy překračovaly a překračují hranice, ať už v rámci technologie, obchodu, obyvatelstva nebo kultury. Zajímá se o klady a zápory globalizace a o její vliv na naši společnost. V druhé části se diplomová práce věnuje dějinám umění z pohledu problematiky stírání hranic a vyzdvihuje nejvýznamnější umělecké směry a …viac
Abstract:
The thesis is attentive to our surrounding world as a whole, in which the borders were and are always being exceeded; whether it´s within the technology, business, population or culture. It is interested in pros and cons of globalization and its impact on our society. In the second part, the thesis deals with art history from the perspective of the issue of eliminating boarders and highlights the most …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Miloš Michálek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARKOVÁ, Lucie. Stírání hranic (mezi zeměmi, lidmi a uměním) Soubor experimentální grafiky. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / Teaching Arts and Crafts for the Primary Schools, the Secondary Schools and the Art Schools

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.