Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí – Bc. Tamara Hotařová
Bc. Tamara Hotařová
Master's thesis
Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí
Marketing and Promotion of Vranov nad Dyjí State Chateau
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem Státního zámku Vranov nad Dyjí. Teoretická část poskytuje teoretická fakta o památkové péči v České republice a marketingu památkových objektů. V praktické části je definován marketingový mix zámku Vranov, na který navazuje marketingový výzkum, jehož cílem je identifikovat silné a slabé stránky produktu. Projektová část představuje soubor dílčích návrhů na odstranění …moreAbstract:
The diploma thesis deals with marketing of the Vranov nad Dyji State Chateau. The theo-retical part provides theoretical facts about the heritage preservation in the Czech republic and marketing of the heritage sites. The analytical part defines marketing mix of Vranov Chateau which is followed by marketing research. Its aim is to identify the strengths and weaknesses of the product. The project presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOTAŘOVÁ, Tamara. \textit{Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/1zwvht/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hotařová, Tamara. Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Marketing památkových objektů jako turistických cílů
Hana Züglerová -
Marketingová studie vybraného památkového objektu
Markéta Oudesová -
Audio průvodce pro Státní hrad a zámek Frýdlant
Veronika PAVLÍKOVÁ