Bc. Tamara Hotařová

Master's thesis

Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí

Marketing and Promotion of Vranov nad Dyjí State Chateau
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingem Státního zámku Vranov nad Dyjí. Teoretická část poskytuje teoretická fakta o památkové péči v České republice a marketingu památkových objektů. V praktické části je definován marketingový mix zámku Vranov, na který navazuje marketingový výzkum, jehož cílem je identifikovat silné a slabé stránky produktu. Projektová část představuje soubor dílčích návrhů na odstranění …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing of the Vranov nad Dyji State Chateau. The theo-retical part provides theoretical facts about the heritage preservation in the Czech republic and marketing of the heritage sites. The analytical part defines marketing mix of Vranov Chateau which is followed by marketing research. Its aim is to identify the strengths and weaknesses of the product. The project presents …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hotařová, Tamara. Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications