Podnikatelský plán - založení jezdeckého areálu – Bc. Jana Floková
Bc. Jana Floková
Master's thesis
Podnikatelský plán - založení jezdeckého areálu
Business plan - horse areal foundation
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Podnikatelský plán – založení jezdeckého areálu“ je vytvoření metodiky pro založení malého podniku s využitím teoretických poznatků a dále vypracování zakladatelského podnikatelského plánu pro konkrétní podnik. První, teoretická, část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení základních pojmů k dané problematice. V druhé, praktické, části je zpracován podnikatelský …viacAbstract:
The subject of the thesis “Business Plan – horse areal foundation” is a creation of methodology for establishing a small business using the theoretical knowledge and develop a business plan for founding a specific company. The first, theoretical part focuses on research literature and an explanation of basic concepts on the matter. The second practical part contains a business plan for opening a particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f6ix2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík