Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram – Bc. Denisa Kopáčková
Bc. Denisa Kopáčková
Master's thesis
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
The influence of the media on society in the 21st century with a focus on the social network Instagram
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vlivu médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram. Práce se zaměřuje na vývoj médií a na jejich působení na vnímání a chování lidí. Současně také práce zkoumá formy reklamy a propagace v médiích, konkrétně na sociální síti Instagram, kde byl dále zjišťován způsob propagace, cílení a tvorba obsahu firem. Práce se také zabývá negativními …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the influence of the media on society in the 21st century with a focus on the social network Instagram. The work focuses on the development of the media and their effect on people's perceptions and behavior. At the same time, the work also examines the forms of advertising and promotion in the media, specifically on the social network Instagram. Within Instagram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Bobková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPÁČKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/20bdjr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Project Management
Theses on a related topic
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Sociální sítě a jejich vliv na společnost
Iva Adamcová -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Návrh využití sociální sítě pro vodohospodářskou společnost
Nikola Kubatíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights