Ivan Usachev
Bachelor's thesis
Vývoj 3D hry v enginu Unity
Development of a 3D game in the Unity engine
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci herní aplikace 3D akční adventury s plošinovými prvky v prostředí Unity za použití programovacího jazyka C# a programu 3D modelování Blender. V teoretické části se práce zaměřuje na popis základních prvků a principů enginu Unity, které jsou nezbytné v rámci vývoje hry. Nejprve je čtenář seznámen s vývojovým prostředím Unity, včetně rozhraní a základních …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the design and implementation of a 3D action-adventure game application with platform elements in Unity Engine using the C# programming language and the 3D modelling program Blender. In the theoretical part, the thesis focuses on describing the basic elements and principles of the Unity engine that are essential in the development of the game. First, the reader is introduced …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Benda
- Oponent: Jiří Brožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Game Application Usage on Spatial Skills by Preschool Children
Simona Pekárková -
Behavior of certain EU member states in debt crisis (application of game theory)
Martin Novotný -
Mobilní aplikace pro muzeální prezentace s prvky rozšířené reality
Lukáš Hojdysz -
Aplikace teorie grafů: Počítačová hra
Jakub Schmidt
Názov
Vložil
Vložené
Práva