Vliv sociální komunikace na vytváření atmosféry v pracovním prostředí – Eva Moučková
Eva Moučková
Bakalářská práce
Vliv sociální komunikace na vytváření atmosféry v pracovním prostředí
The influence of social communication on the creation of atmosphere in the working environment
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sociální komunikaci a jejímu vlivu na utváření atmosféry v pracovním prostředí. Definovány jsou otázky formální komunikace, typy komunikace, aspekty ovlivňující komunikaci v užším i širším kontextu. Cílem práce je objasnění významu sociální komunikace na pracovišti, s přihlédnutím k nástrojům, kterými ji lze optimalizovat. Zmíněna je rovněž osobnost manažera, jeho vlastnosti …víceAbstract:
The bachelor's thesis discusses social communication and its influence on shaping the atmosphere in the work environment. Issues of formal communication, types of communication, aspects affecting communication in a narrower and broader context are defined. The aim of the thesis is to clarify the importance of social communication in the workplace, taking into account the tools that can be used to optimize …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Josef Kasal, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jan Drahoňovský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální komunikace v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
Vladimír Matuštík -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl -
Firemní online komunikace na sociálních sítích
Jakub Marek -
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2023
Kohout, J.
24. 6. 2023
24. 6. 2023
24. 6. 2023
24. 6. 2023
24. 6. 2023