Bc. Tomáš Štěpánek

Master's thesis

Teorie a praxe marketingových kampaní v návaznosti na finanční gramotnost

Theory and practice of marketing campaigns in relation to financial literacy
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku české finanční gramotnosti, která je na velice špatné úrovni. Podstatnou součástí jsou konkrétně rozebrané marketingové nástroje jednotlivých finančních institucí, které jsou určené k prodeji finančních produktů. V práci jsou detailně rozebrány jednotlivé finanční produkty, které jsou v současnosti na českém trhu k dispozici. Další součástí práce je rozbor …more
Abstract:
The thesis is focused on the issue of Czech financial literacy, which is at a very bad level. The essential part is specifically analyzed marketing tools of individual financial institutions, which are intended for sale of financial products. In the work are analyzed in detail the individual financial products that are currently available on the Czech market. Another part of the thesis is the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní