Bc. Tomáš Štěpánek

Diplomová práce

Teorie a praxe marketingových kampaní v návaznosti na finanční gramotnost

Theory and practice of marketing campaigns in relation to financial literacy
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku české finanční gramotnosti, která je na velice špatné úrovni. Podstatnou součástí jsou konkrétně rozebrané marketingové nástroje jednotlivých finančních institucí, které jsou určené k prodeji finančních produktů. V práci jsou detailně rozebrány jednotlivé finanční produkty, které jsou v současnosti na českém trhu k dispozici. Další součástí práce je rozbor …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of Czech financial literacy, which is at a very bad level. The essential part is specifically analyzed marketing tools of individual financial institutions, which are intended for sale of financial products. In the work are analyzed in detail the individual financial products that are currently available on the Czech market. Another part of the thesis is the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace