Osobnost a její vývoj v procesu andragogického vzdělávání – Kristýna Jančíková
Kristýna Jančíková
Bakalářská práce
Osobnost a její vývoj v procesu andragogického vzdělávání
Personality Development in the Process of Adult Education
Anotace:
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou vzdělávání dospělých a vývojem osobnosti. Cílem práce je najít v těchto oblastech souvislosti, zjistit, co ovlivňuje pozitivní vývoj osobnosti ve spojitosti s celoživotním učením. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části vymezujeme základ na teoretické úrovni, o který se opřeme v druhé, praktické části. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
In this Bachelor thesis we will deal with issue of adult education and personality develop-ment. Goal of thesis is finding connection between these areas, find out what affect positi-ve personality development in connection with lifelong learning. Thesis is separated into theoretical and practical parts. In first part we will mark theoretical base, which will be necessary for our second practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jančíková, Kristýna. Osobnost a její vývoj v procesu andragogického vzdělávání. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Koncept komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky a integrované výzkumné strategie
Lucie SMÉKALOVÁ -
Vliv kritických prožitků z dětství na vývoj osobnosti dospělého jedince
Ivana Slabochová -
Vliv pohádek na rozvoj osobnosti dítěte na 1. st. ZŠ
Pavla MATOUŠKOVÁ -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Manažerské kompetence nezbytné k řízení hotelu
Štroblová Štroblová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková