Návrh a implementace aplikace určené pro direct mailing – Ing. Ondřej Říha
Ing. Ondřej Říha
Diplomová práce
Návrh a implementace aplikace určené pro direct mailing
Design and implementation of the direct mailing system.
Anotace:
Tato práce popisuje technologie a doporučené postupy pro realizaci e-mail marketingu v jakékoliv organizaci. V teoretické části jsou upřesněny cíle e-mail marketingu a způsoby, jak seriózně budovat databázi příjemců. Dále práce popisuje sestavení důvěryhodého e-mailového sdělení s ohledem na doručitelnost. Praktická část se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožní vhodným způsobem realizovat …víceAbstract:
This thesis describes the technologies and best practices for implementing e-mail marketing in any organization. The theoretical part is targeted to e-mail marketing and how to seriously build a database of recipients. Next part describes the compilation of credible e-mail message with respect to deliverability. The practical part deals with the design and implementation of an application that will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Říha, Ondřej. Návrh a implementace aplikace určené pro direct mailing. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti
Jitka Hnízdilová -
Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu
Jakub Niec -
Internetová komunikace - účinnost e-marketingu na generaci Y
Jan Kříž -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
E-mailing jako součást digitální strategie firmy, s důrazem na retenci zákazníků
František Voltr -
Současný e-mailing společnosti Nutricia a návrh na jeho zlepšení
Pavel Valc -
E-mailing
Kateřina Manová